FAQ częste pytania

Czy wysyłamy zestawy za granicę?

Tak, wysyłamy zestawy za granicę ograniczamy się jednak do obszaru Unii Europejskiej. Do wysłania upominku potrzebujemy: Imię i Nazwisko odbiorcy, dokładny adres w lokalnym języku oraz lokalny numer telefonu. Koszt wysyłki różni się w zależności od kraju a czasem rejonu. Ceny zaczynają się od 85,00 zł brutto

Czy mogę zamówić zestaw z własnym nadrukiem?

Jest taka możliwość. Robimy bardzo ładne grawery i nadruki na drewnie i opakowaniach tekturowych. Możemy na nich umieścić tekst lub bardziej skomplikowaną grafikę.

Przed każdą realizacją przesyłamy wizualizację do akceptacji.

Nadruki w kolorze są opłacalne tylko przy zamówieniach hurtowych

Jakie są formy płatności?

Są trzy możliwe formy płatności:
1. Przelew na konto po otrzymaniu drogą mailową proformy lub faktury z wyceną zamówienia,
2. Płatność przy odbiorze przesyłki,
3. Płatność kartą kredytową.

Czy można stworzyć swój własny zestaw?

Tak, tworzymy indywidualne kompozycje dla zamówień hurtowych.

Dla pojedynczych zestawów najprostszym sposobem jest znalezienie zestawu, który jest najbliższy państwa ideału i opisanie co mielibyśmy w nim zmienić.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Upominki wysyłamy następnego dnia roboczego po akceptacji zamówienia. Dostawa jest na kolejny dzień roboczy.
Przy zamówieniach złożonych do 10:30 możliwa jest wysyłka jeszcze tego samego dnia.
Upominki z grawerem indywidualnym – czas realizacji zamówienia to max. 5 dni roboczych + 1 dzień roboczy dostawa.

Zamówienia hurtowe realizowane są w indywidualnie ustalonych terminach.

Czy mamy w ofercie produkty ekologiczne?

Tak, mamy w ofercie duży wybór produktów ekologicznych. Jeżeli produkty nie posiadają certyfikatu BIO to pochodzą głównie z manufaktur, w których kładziony jest szczególny nacisk na wysoką jakość, tradycyjny charakter produktu końcowego.

Czy mogę wysłać upominek bezpośrednio do kogoś, tak jak bukiet kwiatów?

Tak! Zestaw wysyłamy jako prezent do docelowego odbiorcy na wskazany adres. Na liście przewozowym są umieszczone dane zamawiającego, przesyłka nie zawiera żadnych znaków firmowych i nie dołączamy do niej dowodu zakupu. Fakturę na osobę prywatną wysyłamy drogą mailową.

Jak działamy w dobie pandemii i po niej?

W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów jak i pracowników wprowadziliśmy w firmie niezbędne środki ostrożności. Wszystkie zestawy pakowane są w rękawiczkach i maskach. Między pracownikami jest zachowana odpowiednia odległość, staramy się pracować zmianowo w stałym zespole lub w miarę możliwości pracujemy “zdalnie”. Dodatkowo kontrolujemy naszych dostawców a towar, który otrzymujemy zostawiamy w oddzielnym pomieszczeniu na minimum 3 dni zanim zaczniemy go umieszczać w wysyłanych upominkach. Staramy się zachować wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa.

Czy mogę zamówić zestaw z dostawą na weekend?

Współpracujące z nami firmy kurierskie dostarczają paczki tylko w dni robocze.

Czy mogę zmienić produkty w zestawie?

Tak, jeżeli w zestawie nie odpowiada państwu jakiś produkt możemy go wymienić na inny lub usunąć z zestawu zmieniając jego cenę.

Czy można w zestawie umieścić swój produkt?

Tak, musimy znać jego dokładne wymiary lub otrzymać produkt i sprawdzić czy mieści się w zestawie upominkowym.

Czy przy zamówieniach udzielane są rabaty?

Rabaty są przyznawane indywidualnie przy zamówieniach hurtowych.

Jaki jest termin ważności produktów w zestawie?

Zawsze staramy się wysyłać produkty z minimum kilku miesięcznym terminem ważności. Termin przydatności może być krótszy dla produktów ekologicznych i bio (często są to terminy 3-6 miesięczne od daty produkcji).

Czy w zestawie możemy umieścić własne życzenia?

Tak, do każdego zestawu możemy dołączyć papeterię z przesłanymi życzeniami lub dedykacją. Umieszczamy ją wewnątrz upominku.

Co jest wliczone w cenę przesyłki?

Cena przesyłki zawiera zabezpieczenie prezentu przed uszkodzeniami w transporcie, uszkodzeniami przy otwarciu paczki. Zestawy prezentowe są pakowane w kartony transportowe przygotowane pod wymiar, dodatkowo każda paczka jest odpowiednio oznakowana naklejkami ostrzegawczymi. Dodatkowo czuwamy nad wysyłanymi paczkami by dotarły do adresatów.

Czy na opakowaniach transportowych jest logo KoszeOkazjonalne?

Nie znakujemy swoich paczek w żaden widoczny sposób, w środku zestawu nie ma oznakowania firmowego. Opakowania transportowe ani taśmy pakowe również nie posiadają naszej reklamy. Zależy nam na tym aby otrzymany upominek miał indywidualny charakter i przemawiał w imieniu obdarowującego.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zapraszamy na naszą stronę Jak zamawiać , na której wyjaśniliśmy cały proces.

Czy można złożyć zamówienie wcześniej a paczkę dostarczyć w późniejszym terminie?

Tak, wysyłamy upominki na wskazanym przez zamawiającego termin (z zastrzeżeniem, że musi to być dzień roboczy).

Czy mamy w ofercie zestawy tylko z polskimi produktami?

Tak, posiadamy w ofercie zestawy tylko z produktami polskimi, nawet nasze opakowania pochodzą od rodzimych producentów.

Czy wysyłamy zdjęcie gotowego zestawu przed wysyłką?

Prezentowane na stronie lub ofercie zdjęcia upominków zawierają dokładnie każdy element, który następnie znajduje się w wysłanym upominku. Wysyłanie zdjęć gotowych realizacji nie jest u nas standardową praktyką. Na prośbę klienta możemy wykonać fotografię gotowego do wysyłki prezentu.

Czy mogę umieścić swoje życzenia wewnątrz upominku?

Tak! Nanosimy dowolny tekst na papeterii z ornamentem lub papierze czerpanym. Mogą to być życzenia, dedykacja, podziękowania. Miłe słowa zawarte na papierze z podpisem osoby zamawiającej prezent dodają dużo pozytywnych emocji, wzruszeń, uśmiechu. 

Czy mamy szablony życzeń?

Mamy duży wachlarz przykładowych życzeń na wszelkie okazje. Prosimy w wiadomości do nas napisać na jakie święto potrzebne są życzenia a podpowiemy rozwiązanie.